halåååå är det någon hemma?

Nee, inte på 7 ljusår eller så. Men det är luuugnt Emma fixar! Mm :) Har suttit och läst/skrattat igenom de felsta inläggen och bara tänkt tillbaka på den gamla (goda) tiden. Vi får ju inte överdriva nu vi gick ju faktiskt också i skolan då.. Nä men det var skoj riktigt skoj faktiskt kom på saker som man nästan glömt och sen har jag väl mest blivit fått en blick över mitt språk i den här bloggen! hold your horses (kommer ni ihåg ;)) lilla emma du pratar som en sko skriver som en kratta och skämtar som en gammal getbock (hade det vrait gamla emma hade det stått kåtbock inom parantes men se vad jag har utvecklats.. oh wait) haha det roligaste av allt med detta är väl att jag faktiskt skriver i den här bloggen. fick damma av lösenordet och smörja det ena och det andra men nu är den allt i liv igen! ialf i några månader.. snart är ju sagan slut tyvärr :/ men oj vad roligt det har varit, och hemskt men mer roligt. synd bara att vi inte fortsatte skriva där i tvåan, det hade varit superkul att ha med alla tre åren i bloggen. nä om någon har varit uppmärksam så är ju klockan 5 på morgonen och det är ju väääldigt typsikt gamla emma haha skrev i varannat inlägg om hur jag vänder på dygnet.. some thing just stay helt enkelt. nämen nu blire godnatt och om jag håller vad jag sagt (inte lovat) så hörs vi ju igen ni 0pers som läser det här, mysssigt vi har det! nä som sagt godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0