good music is good life

Tänkte bara höra av mig så ni inte tror att jag övergivit er (som en och annan) nej jag tänkte väl mest höra av mig för att jag egentligen inte har någonting annat att göra vet att det bara är jag som läser det här och kanske lite för att jag är en påfågel som pratar med sig själv och inte känner sig lika ensam då.. ooh vad törstig jag blev. ibland händer det att man tar närmsta glas och så råkar det vara så att det är en simskola för ett hg damm där i men det är smällar man får ta.. eller svälja. höhö. nej nu ska jag väl gå och lägga mig även fast jag inte egentligen vill det men det är andra grejer man få ta så det tar vi en annan gång hehe det blev lite mkt nu va. aah är ju vääldigt trött ändå för en gång skull inte på dagen utan på kvällen yeeaaa-utan h äsch ni hör ju inte det korrekta soundet ändå. tråkigt.. men vi kan ju låtsas yeeeeaa. aja bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0