SATANIGATAN

Tjejer, minns ni den lätt sexistiska dikt som skrevs ihop en kväll i slutet av sommarlovet när jag hamnat under Mikiassons laptop? Den som skrevs som utkast i bloggen men som nog aldrig var planerad att publiceras?

Vi trodde att den hade försvunnit, och då kan ni ju gissa min förvåning när jag kom in på bloggen för fem minuter sen och fann den sänd som senast skickade inlägg.

Publicerad.

På bloggen.

Det var då orden jag valde som rubrik till detta inlägg for igenom mitt huvud.

Nu är det borta, frågan är bara; Hur kom det dit?


Kommentarer
Postat av: Louie

hehehehehheheheheheheheh

rooliigt!

2009-09-06 @ 00:11:36
Postat av: Julia

hehehehhehehehhehehehhehehehehhhehhe



inte roligt.

2009-09-09 @ 16:16:26
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0