Oho idag rä det måndag

Jag sitter med SNABBNUDLAR BIFFSMAK framför mig, iförd leggings med hål i och en vinröd hoodtröja. Jag hostar grönt slem (vet att ni ville veta) och snorar grönt snor (det ville ni veta också). Och det roliga är att jag blev frisk för två dagar sen, och nu är jag sjuk igen. Det känns.. kul. JÄTTEBRA OCKSÅ att jag missar skolan, jag som redan kommer missa torsdag-fredag den här veckan för att jag ska till Dalarna och titta på gravar.
Det är sant.
Min familj är inte riktigt klok.
En annan grej jag försöker bortse ifrån är klädesplaggen på min säng som bara väntar på att bli vikta och inlagda i garderob respektive byrå. Det har blivit en redig hög nu när jag tvättat ALLT som jag äger (i klädväg snackar vi nu) och jag tyckte att jag fick en skitbra idé när jag slängde allt på sängen imorse när jag kände mig pigg och redo att ta mig an problemet. Jag var antagligen inte redo.

Hoppas på att någon vänlig själ kommer med en bra film och lite te till mig........ (Och hoppas på att någon fattar vinken)



PUSSSSSSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad i helvete.

2009-09-07 @ 15:28:15
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0