now we're talking

Jag är så  fruktansvärt dålig på att logga in här. Inte med att uppdatera oså (inte vad jag menar nu ialf) men just med dessa inloggningsuppgifter. Ibland när jag för 5 gången skriver in fel lösenord. Så kan jag inte undvika att tänka. NÄ DET ÄR INTE SANT, dem jävlarna har bytt lösenord eller något. vaaafan såååååå dåligt skriver jag väl inte. Nä, men det skulle dem aldrig göra, för d å  s k u l l e  j a g  s l å  n e r  d e m  i  s k o l a n  n ä s t a  d a g. Hårt också, Bam splach kabooom. det blir godnatt direkt. sen så helt plötsligt så funkar min hjärna igen efter ett litet avbrott och så är jag här. HEJA! Så blev jag glad igen och satte på gladmusik  och det kan låta såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0