Jag ska till canarie öarna!

Jag jobbar idag igen. Lite mysigt faktiskt, lyssnar på Norah Jones som gör mig jätte trött och lite "mysig i huvudet" som julia skulle kalla det och så dricker jag Té med honung som har varit min drog de senaste två veckorna.

Alldeles nyss kom det in två små söta pojkar på kanske 10år eller nått in i butiken och fastnade för en leksaksbil vi har här i butiken, ganska cool faktiskt men absolut inte överdrivet. Det som iaf gjorde dom så söta och mig glad var att den ena seriöst kom fram och frågade mej om den gick på bensin.
Min första tanke var "Men lilla gubben äru blind" meeeen jag svarade snällt, neej det är den inte med ett leende och fick ett väldigt gulligt leende tillbaka ska jag säga... Det är inte lätt ibland.

När jag kommer hem vid halv sjuuu ska jag göra en väldigt fin dikt & om jag är duktig kanske till och med två som monica kommer älska. Sen ska jag vara med min bästa vän nässprayen, dricka ännu mer Té, se idol och verkligen bara vara hemma i min sköna säng. Låter det inte underbart.

Juste, jag tror jag borde skaffa glasögon eller iaf gå på en riktig synundersökning, bara så ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0