Idag kommer jag försent för första gången

Det här är en sådan dag som kommer slutar i kaos. Alla kläder som var fint vikta i min garderob ligger nu på min säng. Igen.  Det är hopplöst ibland. Kan inte alla bara vara nakna så behöver man inte stå och fundera på vad man ska ha på sig. Mjukisbyxor och en skön tröja får det nog bli idag,  kan tilläggas att mjukisbyxor och myströja går emot mina principer. Mina estetvänner sitter på en lektion som jag också vill sitta på. Gehör och musiklära är nämligen något jag finner roligt, jag är liksom bra på det. Men nu sitter jag här. Vill typ hänga mig för att jag blir så trött på mig själv ibland och tänker på hur mycket jag missar. "Varför går du inte nu?", kanske några tänker nu. Svar: Det är pinsamt att komma försent. Punkt.

Aja.. Nu är det mindre än en timme kvar tills matten börjar så det är väl bara att ta på sig lite kläder, (nej jag har fortfarande inte klätt på mig), och cykla iväg på den orangea vackra skapelsen.

Är det kallt ute?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0