Här kommer en ganska pojkig grej, fast till en ur gullig tjej

Jag har blivit as taggad på höst föreställningen. Jag tror att jag bestämt mig. Får se, det är ändå två månader kvar. Ni får inte veta vad jag ska performa. Mjeje. Men dåligt blir det inte. Hoppas jag inte. Låten är inte så känd. Men jag har lyssnat på den i ett år säkert. You know when you down oså. Så den är lite speciell you know. Aja. Det var bara lite estet news från mig. Annars var det jätte trevlig hos Johanna. Hade gärna stannat längre, men när jag kom hem så var det som jag trodde. Jag var RIKTIGT bajsnödig. Och det var lite crowdy hemma hos henne så jag hoppade de. He. Nu vet ni det. Jag hade kameran med mig men jag fotade inget. Varför gjorde jag inte det, you tell me. Hade blivit fina bilder. Får väl fota när vi åker till stan istället. Och åker gooooooooooookart! Det blir kalas GRATTIS PÅ DIG IGEN MIN SKÖNA!

JUSTE engelska glosor var det. ehff. Kunde pluggat lite när jag satt på toan istället, när man ändå satt där i en kvart liksom. Hört talas om 2 flugor i en smäll Emma.. f u c k e d  u p och jag är jätte trött. Nä nu blire hejdå. hejdå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0