Kan jag få vara med

Mina kompisar är i skolan. Dom uppträder med sina Michael Jacksonlåtar, typ lite soft mittprojektsuppvisning för bara de andra sångarna. Jag är hemma. När jag reser mig upp snurrar det. Jag känner mig lite åkabilillamående. 

Att vara hemma från skolan är en grej som är sjukt överskattad. Det finns inte mycket att göra. När man är en laglig (/feg) medborgare som inte använder Pirate Bay, och dessutom lever i ett hushåll som vägrar tillköpskanaler som, shit, trean och femman, vad ska man med dom till? Det är bara reklam och skitprogram!, så finns det inte så många alternativ förutom att sitta nedsjunken i en av de stora fåtöljerna vid panoramafönstret och bara känna sig lite mer lik en säck potatis än vanligt.

Jag missar kvällsskolan också. Skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0