"He may have left the earth but he will never leave our hearts"

Av de senaste 6 inläggen har jag uppdaterat 5. Tänk på det ni.

Rubriken handlar naturligtvist om MJ. Svåring vaa. Kuggfråga. Aja. Ialf. He. Sitter och lyssnar igenom några av hans underverk och funderar lite. Frågan är om jag ska sjunga en låt som jag gör helt okej, fast som jag inte gillar. Eller om jag ska sjunga en låt jag gillar fast som jag inte vet om jag gör helt okej. Splittrad var ordet. Bajsnödig också. Men nu fick jag sms.. hm. Borken: Fixar du masker? Juste. Har ju lovat att fixa masker till maskeraden.. måste börja sy. Svarar: Ja det gör jag. Fan vänta... Back from business, pepparkakor inte bra check. svarar: Ja det gör jag. Måste fixa tyg bara blabla. Stressad nu. Mitt te har kallnat. Mjölken är slut. Ledsen. Hungrig. Klockan är 4. Ringa mamma om plåster. Data högtalarna brusar. Usch. Pretty young thing. Na na na. Bra låt. Nu ska jag ta fram symaskinen hejdå.

Kommentarer
Postat av: The one and ooooooooonly J'

emma du är så gooo!

2009-10-22 @ 23:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0