En väldigt skön söndag morgon.

Jag vaknade elva, åt frukost, kolla nyhetsmorgon som alla andra pensionärer, målade vinrött nagellack och drack en kopp thé. Är jag 40 eller 17? aja.. 

Nu sitter jag vid datorn och tror att jag blir väldigt känslomässigt påverkad av Melissa Horns musik, helt otroligt bra är hon. Det kanske är i såna här stunder man ska testa sig på att skriva sina kärleksdikter till skolan som skulle varit inne för sådär några veckor sen. Kanske är i rätt mentala tillstånd liksom. haha

På tisdag har vi muntlig redovisning på kulturhistorian. Jag ska prata om nefertiti och borde börja sätta mig in i vem hon är så jag inte gör bort mig helt, alltså blir det nog min söndagssyssla, wihoo. Sen ska jag seeee idol reprisen också



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0