goder morgon goder morgon lalablalbala naaaa

Sova. Vad fan är det? Tänkte jag 03.15 inatt. Men gudarna ska veta, att det tar jag tillbaka. Jag minns inte ifall pappa väckte mig 07 imorse som jag bad honom igår eller om han glömde det som många andra gånger förr. Han gjorde säkert det ändå imorse, så viftade jag iväg honom och somnade om. Jag har ett myggbet på handleden. Och det surrar runt en geting i mitt rum. wako. I'm gonna kill it. smashhhhh. die motha fucka, mohaha. Vi har idrott idag. Ja, jag ska till skolan. Men jag har inga skor till dessa bravader. Jag hatar, jag upprepar h a t a r löpar skor. Det blowar helt enkelt. Sucks you know. "men det är bra för dina knän och fötterna blabla" vet du vad som är bra för min kropp säger då? Jo att inte gå ut alls och bara ligga hemma. Det är harmoni. Jag kan dock inte bestämma mig. Om jag ska rappa på och ta 11 bussen så käkar jag i skolan med mina estet fellas. Eller tar 12 bussen och knaprar i mig något discussing norrlands bröd som farsan alltid fyller skafferien med. Vi har inget annat för tillfället. Uhhä. Koka ägg då? Nej inte morgonen, tack. Men koka gröt då ialf? Gröt? huh? you want me to kill you to? Nej det här är anledningen till att jag aldrig äter frukost. Inget smakar på morgonen. " morgonen tänker ni" Ja morgonen, klockan må vara 11 men jag somnade inte åtta som alla andra kattungar där ute. Sen kanske ni tänkte på en till sak som jag också tänkte på.

WTF PRATAR JAG MED MIG SJÄLV FÖR!? adiossssssssssssssss and i'm outtt

ps. det blir inget 11 buss för min del. det blir norrlands tunnbröd hära. hårda också. mmh toppen. d to the fuckin s.

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0