congratulations dear

Idag när jag stod i kassan på Bikbok och skulle betala mina leggins (149:-) så sa kassörskan 99:-. Jag räckte långsamt fram min hundring, hon knapprade på kassan, jag tackade, hon tackade och jag gick därifrån. Gud är på min sida idag känner jag. Kanske ska köpa en trisslott?
Nä, vad jag ialf ska göra är att hoppa in i duschen. Föna håret. Klä på mig. Måla naglarna. Locka håret. Sminka mig. Byta kläder 3-4 gng. Sen gå till lokalen. Sen ska jag daaaaaaaaaaaaaaaaaaansa hela kvällen lång. Musse fyller årrrrrrrr. Idag köpte jag också min första egna fågelfrö påse, glad. Ska festa på den ikväll också. Juste, jag hade en beaf med en tjej på tåget idag. Hon härmade vad jag sa några gånger så jag började kolla på henne. Så ville varken hon eller jag ta bort blicken så vi satt så ett tag sen började hon spärra upp ögonen och jag vågade inte skratta för hennes pappa satt bredvid (förresten sa jag att hon kanske var 10) Så jag lät henne vinna, så nu är jag fett sur. Aja, man kan inte få allt i världen. Nu blev mamma sur också för jag sa - Måste du stå och läsa över axeln på mig. Då började hon predika om att man inte ser ett skit i hennes ålder 20cm ifrån ens ansikte utan glasögon. Så därför kan jag skriva det nu även fast hon fortfarande grejjar bakom mig. Den här dagen äger.

Jag har börjat undra om något som karma och dejavu verkligen finns. Igår skulle jag åka på en falsk sms biljett. Jag ville inte, för jag har dåliga erfarenheter av sånt där. Alla andra hde busskort förutom jag, men ingen ville byta. Dem sa asså emma vi åker på sånt där hela tiden det händer ingenting. Okejdå sa jag, tog hennes mobil där hon hade fixat en åt mig men frågade i säkerhetsskull en gång till om hon var säkert på att den var rätt. JAAA svarade hon. Busschauffören stod kanske i 5 min och glodde på den där biljetten. Sen tillslut han bah - Vad fan är r-cg för något!? Pinsamt tystnad. Min mammas kompis satt på bussen också som skulle tjivas med mig och sa, - emma åker du på falsk biljett? över hela bussen. heheh, neeeeeejdå svarade jag. jätte pinsamt. Min kompis svarade oj det blev visst något fel men vi ska bara åka 2 stationer kan inte vi få göra det. Jo det fick vi. Det där var karma ändå upp i a hålet. Men nu ska jag duscha tjing tjing.


Kommentarer
Postat av: emma

haha jag börjar alltid garva av dina inlägg,

mayvor mayvor..

2009-10-28 @ 11:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0