Det blev inte några läxor. Men det blev en jävla massa bullar

Nu har jag bakat 98 bullar. 60 st vanillisar och 30 st hederliga kanelisar. Helt själv också! Annars har det alltid varit så att mamma gjort degen och jag bullarna (det roligaa. hehe) Men nu tänka sig klarade 17 snart 18 åriga Emma sig själv. ( sing hallelujah sing it sing hallelujah.. lala) Fast det blev bara 92 bullar som fick packeteras in i frysen. Två hann mamma få i sig och så två till mig med då.. hehe okej 4 rah. Och dååååååååååååååligt goda dem blev då. Nä inte så dåligt hurru Emma. Snart början, 22.35, en film på 2:an som jag är lite nyfiken på. Maneater tror jag den hette. Eller Manhater kanske det va. I vilket fall som så hade jag tänkt se den. Gillar sådana där sjuka filmer om mördare helst serimördare och så snygga dektetiver med polisbrickor. Brunetter såklart. Finns det ens blonda kriminalare? Guys då menade jag. Tolkar tystnaden som ett nej. Sen när jag somnat och vaknat igen imorgon bitti. Det vill säga om jag inte liggar och rispar med fingret i väggen i sömnen som inatt  och väcker mig själv av ljudet. Det var förresten något nytt. Annars är det ju kanske så att man fryser eller snarkar så högt så man väcker mig själv (ja det händer mig) eller ställt klockan fel eller vaknar av några new jersey kids som bråkar i Tv, ja ni förstår. Men att vakna av att du ligger och rispar med fingret i väggen var otippat. Och obehagligt. Jag går vidare, så när jag vaknat imorgon ska jag äta en härligt frukost ta en varm dusch och sen gå till skolan! Gud vad jag längtat. Det är överskattat att sitta hemma när man är sjuk. Kan man dö av utråkighet så gjorde jag det idag. Och sen på kvällen blir det att mysa ihop sig hemma hos Ida och titta på Idol. ( Det är inte som när man var 13 men någoting är det ju ändå med det) Så blev det här ett jätte låååångt inlägg också. Men det tyer jag att det kan få vara med tanke på att jag är den enda som uppdaterar något i den här bloggen! Jag efterlyser mina kamrater. Is there anybody out there? Någon, ingen. Nä. Men nu blire hejdå. Hejdååå


Kommentarer
Postat av: Louie

Emma, är du möjligen lite schizofren? Bara undrar, inget personligt. Absoolut inte!

2009-10-25 @ 22:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0