Jag kan spela "Oh boy - Miss Li" på piano.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Jag har varit ute och sprungit. Seriöst, jag har varit ute och sprungit! Hoppas att ni alla förstår att det klingar fel. Det händer inte att jag får fix idén att gå ut och springa. ( I för sig fick jag sällskap av angelica som från början kom på idén men men.) I för sig förstör jag hela grejen att jag gjort med att hålla på och slkriva så mycket om det. Jag har varit ute och sprungit. punkt.
Jag är iaf vääldigt stolt över mig och hoppas att jag är duktig nog att fortsätta med min nyfunna vana.

Jobbar gör jag, på Nynäs havsbad. En väldigt fin plats i våran lilla kommun som attraherar folk av olika slag vilket är väldigt förståligt för det är ett väldigt fint spa, men bara om man inte är  Jag städar, dammsuger, skurar, städar toaletter, byter sängkläder, äta väldigt goda luncher, svettas ihjäl, skämmer ut mig själv på frukostbuffén och  tvättar mina händer tusen ggr/dag. Men jag gillare!

Ser också att ett litet videoklipp har dykt upp på bloggen. Tjaaaa, tack. Ni fattar, jag blir otroligt generad, nervös och panik över att alla kan se den. Men jag måste hålla med om att det ganska kul att höra den, utvärdera min sång insats men det tänker jag inte skriva om här.
Hoppar förresten att alla andra också mår bra,
varför ska man inte göra det liksom?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul! :)

Jag ska gå på celsiusskolan i Uppsala. Däremot ska jag inte gå helt estetisk linje utan bara profil estet. Vart går ni någonstans?

2009-06-29 @ 22:32:43
Postat av: erika

låter ju jätte kul! :) roligt att det finns så många bra skolor så det alltid finns någon som passar alla, vad man än gillar :)

2009-06-29 @ 23:17:42
URL: http://teamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0