Spännande helg

Jag blev lika chockad som alla andra när jag vaknade upp på morgonen och fick reda på att Michael Jackson hade dött. Vem hade kunnat gissa det, han var ju mitt i sin come back med mer än femtio spelningar framför sig, hjälp! 

Men jag är lika levande som förut och älskar mitt liv just för tillfället. Allt gör mig bara så lycklig.
Vill inte skriva om vädret, men kan inte låta bli. I hela fyra dagar har det varit stråååålande sol utan ett enda lite moln på himlen och jag har badat fyra gånger, DET KAN INTE BLI BÄTTRE.
Eller jo, det kan det. Jag har varit med massor av vänner, ätit massa jordgubbar, känt den underbara doften av solkräm sådär väldigt många gånger, grillat och till och med kirrat ett nytt jobb!
Det enda tråkiga måste vara att jag ska säga hejdå till min vän Sara som åker till Australien i ett halvår ikväll. Men jag vet att hon kommer ha det jätte bra och jag funderar på att spara lite pengar och åka ner till henne i jul, för jag är i stort sett gjord av pengar! Hareeeeee puss!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0