Saknar skolan och har verkligen tröttnat på harpan nu

De senast två veckorna har en extremt konstig känsla börjat sprida sig i min kropp. En jag-vill-plugga-känsla. Är inte jag typ.. dum i huvudet eller nåt? Ska man ine bara glömma skolan på sommaren? Nej. Inte Louie. Hon saknar skolan istället. Och känner för att plugga. Varför har man inte de känsorna när man går i skolan för?

Så vad har hänt här nurå? Jo, Julia har kommit hem och jag har varit i min gamla hemstad Nyköping. Alla har vi saknat henne väldigt mycket! I Nyköping träffade jag en väldig massa människor som jag inte har sett på flera år. Som Katja och Jerk. Två människor som man alltid har roligt med när man träffar.även om det inte händer särskilt ofta. Nu ska det bli oftare. (Detta är något man väldigt ofta säger, men som aldrig genomförs. Inte nu). 

Vad har hänt mer? Ehm, jobbet har börjat, med alldeles för mycket harpan. Undrar om man kan bli skadad av att spela för mycket harpan? Det är nog inte helt omöjligt. Det är inte långt ifrån i mitt fall. Men vad ska man göra annars? Rita? Har testat. Man tröttnar när det ändå inte blir som man tänkt sig. Åka runt med en kontorsstol i hela förrådet? Testat. Det är ganska roligt faktiskt. Och bekvämt. Man sitter liksom, men man tar sig ändå framåt på ett mycket bra sätt. Det nya sättet att ta sig från en plats till en annan, stolrullning.

Givande? Nja, men det var nånting iallafall. Hade kunnat skriva ett mumincitat, menmuminboken är hos mormor.

Ha det bra i solen!


Kommentarer
Postat av: Julia

DU ÄR SÅ SNYGG LOUISA

2009-06-29 @ 21:29:29
URL: http://livetsomestet.blogg.se/
Postat av: Julia

(Fast kånzti)

2009-06-29 @ 21:29:57
URL: http://livetsomestet.blogg.se/
Postat av: Louie

´hehe du saknar ju också skolan, det sa du till mig! :D

2009-06-29 @ 21:35:54
Postat av: Anonym

Ledsen, men man saknar inte skolan.

2009-06-29 @ 22:16:02
Postat av: Julia

När man går estetisk linje saknar man skolan!

2009-06-29 @ 22:21:26
URL: http://livetsomestet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0