Säg det igen...

Nu är det ett år sedan jag gick ut 9:an på Viaskolan och var nyss och kikade på årets skolavslutning. 
Åh, så fint! Jösses vad fina de var och hjälp vad jag log medans alla nior grät! 
Det är ju så underbart! 
Jag stod ju liksom där själv för ett år sedan, otroligt!

Står på jobbet nu och spelar Lisa Nilsson på högsta volym samtidigt som irritationen växer på att jag alltid glömmer ta med någon egen musik. Här ska jag då spendera min allra dyrbaraste tid i Juli som jag egentligen  vill spendera i solstolen. Men jag gillar det ändå, vad gör man inte för pengar.


Kommentarer
Postat av: Julia

Som vi arbetslösa ungar alltid säger; tid är pengar! Mohah.

2009-06-14 @ 15:07:49
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0