Lyckad midsommar!



Midsommarafton vart riktigt lyckad först korvgrillning med la familia & släkten på lövhagen och senare grillning, sill & potatis med min kära vänner ute i norsbol.
Även fast vädret kanske inte var på topp, trotsade vi och satt utomhus under åskan, jag menar det var ju faktiskt midsommar! 

Idag har jag också sett första harry potter filmen, gör nästan allt nu (förutom att läsa böckerna) för att ladda upp till sjätte filmen som kommer nu i juli, jag måste ju förstå lite innan jag sätter min i biosalongen på premiären. 
Jag är nog den enda av oss vänner på denna blogg som inte plöjt igenom varje bok sisådär 10 000 gånger utan nöjer mig med filmerna. Böcker är inte riktigt min grej. 

Förövrigt tror jag att min vecka kan bli ganska kul trots att alla är bortresta eller jobbar.
SIGNE 18 BARRE IDAG den 22 JUNIII, 30 års fest på lördag, det ska bli vackert väder så jag tror det är dags för mitt första dopp och allsång på skansen börjar! Sommarlovet kan få börja nu, på riktigt!       

Kommentarer
Postat av: Julia

WOHOO JOHANNA! Gör allt för laget, även läser Harry Potter ;)

2009-06-27 @ 18:39:09
Postat av: Julia

Eller okejrå, allt UTOM att läsa böckerna (a)

2009-06-27 @ 18:39:46
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!



Just nu har vi även en utlottning på en design!

2009-06-27 @ 19:11:11
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: Julia

(Du är snygg förresten)

2009-06-28 @ 18:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0