Johanna - Ljusets sång


Idag kom en viss DVD i mina tassar, innehållandes videomaterial från körfestivalen vi deltog i i början av maj.

Körfestivalen var ett projekt som några vuxna i kommunens musikskola ordnat tillsammans med Georg Riedel och Stefan Nilsson, som skrivit musik till bland annat Astrid Lindgren och Så som i himmelen och en av mina estetflickor fick äran att som en av över 200 körsångare sjunga en låt solo kompad av musikerna som skrivit låten.

Denna lilla flicka var allas våran Johanna och det var så fint att man blir helt kär! Helt klart bättre live också, även om ljudet på denhär filmen är ganska bra också. (Om någon vill claima creds för den, som filmat eller äger kameran den är filmad med så är det bara att säga till så lägger jag till det under klippet!)

Och Johanna, neej, du sjunger inte falskt,
du sjunger fint som en liten ängel och vi alla älskar dig!

Kommentarer
Postat av: borka

<3

2009-06-29 @ 21:28:00
Postat av: emma

*APPLÅDER! Jätte duktigt Johanna!



kul att få se, eftersom jag missa hela helgen!

2009-06-29 @ 21:31:51
Postat av: Louiie

Johanna du är bäst!

2009-06-29 @ 21:34:10
Postat av: Johanna

Jag vill inte lyssna.

Blir nervös igen.

2009-06-29 @ 21:41:24
Postat av: Julia

Du ÄGDE Johanna! Käften nu :)

2009-06-29 @ 21:56:48
URL: http://livetsomestet.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är jättejättejätte fint Johanna! faktiskt.

man blir alldeles lycklig.

2009-10-13 @ 19:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0