Hon sprider solsken överaaaaaallt!

Jag sitter här.  Hos mormor i vita shorts och en liten topp. En katt springer ut, en hund springer in. Jag fryser inte och tänker att livet är nog ganska underbart ändå. Inget att klaga på. Kanske att jag de närmaste 5 veckorna kommer sitta i ett kallt förråd på oljan och bli blekare och blekare. Solarium kommer väl va min bästa vän i sommar. Kan verkligen inte lysa som en lampa på stranden i år igen! Det funkar liksom inte.

Jag hade faktiskt något viktigt att skriva om, men jag kommer inte ihåg var det var. Jag lyssnade på den bästa versionen av Hallelujah någonsin alldeles nyss. Och fick gåshud.

Gyllene Tider är underskattade. Och Ted Gärdestad. Ted är bra.
 
På tisdag får ni se min cykel!







Kommentarer
Postat av: Johanniiiis

jag saknnnnnar dej!

och jag vill vekligen se din cykel louiiiiiz!

2009-06-22 @ 00:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0