Havrebollar eller chokladbollar?

Heh, joo.. jaa. Nu ska väl jag också försöka skriva något klokt.
Det här är då mitt första, riktiga och förhoppningsvis seriösa blogginlägg. Hoppas det blir givande.

Jag har fått en guldblond utväxt!
Jag tror jag ska ge upp idén att försöka få tillbaka min vanliga hårfärg. Tanken var att bleka ner håret bara en aning så det lättare skulle kunna solblekas nu i sommar men istället får jag en fem centimeters utväxt. Och resten av håret är fortfarande lika brunt som vanligt!
För tillfället är jag inte stenrik så nu får jag se ut såhär. Lite mindre kul men jag får väl skylla mig själv eller nått.

Ikväll är min uppgift att försöka samla ihop mina vänner för att baka havrebollar/chokladbollar, eller vem vet kanske båda och, se tyyyp hela greys anatomy boxen och bara myyyysa!
Det var ett tag sen.. eller ett litet tag sen i alla fall.
Ska spela bondespelet med sigurd och Jessica nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0