godmorgon mina vänner

Nu går alla normala människor och lägger sig medan jag sitter och skriver om hur pigg jag är. Har sovit hela dagen, så räknar med att sitta uppe hela natten.. denna onda cirkel. Ibland har jag inget emot dygns omvändning, bara det är lov! och om jag vet hur jag ska fördriva tiden. Igår natt låg jag och kollade på 1a & 2a säsongen utav The Hills. Ska det bli Greys inatt? Hmm.. Vet ni vad, jag tror att jag ska tända mina vanilj ljus från IKEA la 19,90:- Sen ta fram de där pussel som mamma alltid köper av barnen som knackar på dörren omkring julen. De är precis lagom kluriga så att man blir beroende av att klara dem. 500 bitar också, helt okej. Med jätte fina Afrikanska djur avbildade i en ring. Vi har en tre, fyra stycken med olika motiv hemma. Synd att inga barn knackar längre..

den här har jag spelat om och om igen i några dagar nu. får inte nog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0