Förresten.

Julia har ett uppdrag. Min gudmor ska sjunga på ett bröllop och vill ha ackorden till låten. En Shirley Clamp.

Jag tycker inte om Shirley Clamp. Även om just den här låten är ganska fin, en typisk bröllopslåt, men hennes röst är inte behaglig. Och den ligger nästan alltid lite utanför pitchen vilket jag inte tycker är klädsamt i hennes musikgenre. 

Jag tycker att vi ska busa lite med henne och spela in en av hennes låtar med våran dopsångerska Johanna. Nu om jag ändå ska ta ut ackorden. Inte ett öga torrt - garanterat!

Tills vidare ... NARADADARA DIIIIHIHI
(om ni inte förstår, lyssna på låten)

Kommentarer
Postat av: JOhanna

Vilken låt, jag kanske har den.

Har några av hennes låtar!

2009-06-29 @ 22:17:38
Postat av: Anonym

viiiiiilken låt, kanske har den!

2009-06-29 @ 22:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0