Det kanske är dags nu.

DAGS FÖR COMEBACK för moi på denna blogg. Jag hängde inte riktigt med i svängarna där när den här bloggen plockades tillbaka från isen in i värmen. Sist jag skrev var det vinter och allt sög och nu är det (tro det eller ej!) SOMMAR och allt äger.
Hur som haver så har jag varit extremt frånvarande på sista tiden, i allt jag gjort, men ändå har jag gjort 8935394 saker och jag kommer inte ihåg nån av sakerna nu. Egentligen skulle jag vilja lägga mig i min soffa och chilla i några dagar och sen ut och leva livet på typ en cykel i Nynäs med mina vänner MEEEEEEEEN icke sa Nikolaus utan dagarna (seriöst, jag har varit ledig typ tre dagar sen skolavslutningen..) har spenderats på Coop Forum. Iklädd en blårutig skjorta och ett par grå.. byxor.
Men hej säger jag till min första semestervecka (av tre, de andra två är i augusti) och hej säger jag till Gotland imorgon vid 22.30 när båten förväntas glida in i Visbys hamn. Gotlandsresan är en impulshandling och jag ska dit med några kompisar (elva st är vi rättare sagt, jag känner tre av dem förutom mig själv då..) men jag tycker att det är en skön spontan grej och hoppas på det bästa. En liten solstråle kan ju få hälsa på också, jag är inte den som är den.
I övrigt så saknar jag mina bloggkamrater (dvs EMMA JULIA JOHANNA OCH LOUISA) och massor utav andra människor som jag såg så mycket förut som jag inte ser mycket alls nu för tiden. Det suger. Faktiskt. Asmycket.

Men nu ska jag faktiskt ta och runda av här och så får vi helt enkelt se när vi hörs nästa gång.
MASSA PUSSAR OCH KRAMAR FRÅN EDER EMMA BORK


Kommentarer
Postat av: Johann

2009-06-21 @ 00:03:24
Postat av: Johanniiiis

yihooooo!

2009-06-21 @ 00:04:08
Postat av: t

mig känneru jö

och hur tusan blir vi elva stycken?

2009-06-21 @ 03:26:05
URL: http://mcokery.blogg.se/
Postat av: t

2009-06-21 @ 03:26:31
URL: http://mockery.blogg.se/
Postat av: Louie

Vi ses ju alldeles för sällan nu! Alla gör ju så mycket saker :/:/

2009-06-21 @ 16:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0