7th Heaven & blåbärsyoghurt

Vill bara påminna folket om att klockan 11.00 på kanal 5 på vardagarna går seventh heaven. Ni vet den där överlyckliga och rara prästfamiljen som hittar problem i allt som de såklart lägger ner hela sina själar i för att lösa.   
Jag sitter i alla fall bänkad framför det här nyvaken med frukosten i sällskap och imorse var en sådan dag, det jobbiga var bara att jag var så ivrig på att programmet skulle börja att jag var en halv timme förtidig och "var tvungen" att titta på jackpot, quizzo jag vet inte vad alla heter men de var iaf riktigt värdelösa.   

Tillbaka till det jag skulle prata om. Serien är fin, rar och ger mig nostalgiska minnen av när jag tidigt på morgonarna plingade på min granne Signe för att slänga mig i hennes soffa och hålla henne sällskap framför Tv:en.

Jag vet, programmet är klyschig, fånigt och egentligen jätte dåligt men ge det en chans, snälla.


Kommentarer
Postat av: SiggeStardust

7th heaven, when i see their happy faces smiling back at me, 7th heaven i know theres no greater feeling than the love of family..

åh så bra det är! :D

2009-06-18 @ 14:15:26
Postat av: Julia

ZIGGY PLAAAAYED GUIIIITAAAAAAAR uuuh

2009-06-18 @ 14:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0