yOOOOOU talk!

Nu är halva procenten av den gotlandsvistandes bloggcrewen tillbaka, vilket på svenska innebär att jag (Julia) är hemma igen men inte Johanna.

Det har varit tre (eller fyra, whatevah) galna dagar, vi har bitvis varit väldigt duktiga och ansvarsfulla (som när vi faktiskt lagade en rrrrrrrriktigt god middag med grönsaker och stuff första kvällen!) och bitvis lite mer åt det motsatta hållet (som när vi tog lift av en bil med män ~25 efter att dom tutat på oss, eller när jag med släptåg av Signe och Jessica blev på äventyrshumör och tog på våra finaste leenden och begav oss till stugan med de manliga 87orna som knackat på våran dörr kvällen innan och kom tillbaka med en platta hallonsaft). Och I'm telling you, äckligt, men det är najs med lite (läs mycket. Lite verkar inte finnas på min karta) snurr i skallen till tonerna av Babyshambles.

Vi har också tagit rrrriiiiktigt många snygga bilder, de flesta på mig har dock blivit monterade, de har klistrat in ansiktet på någon som är mycket fulare än mig på dom. Sånt är inte snällt.

Nu ska ni lyssna på vårat soundtrack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0