farväl solong aufwiedersehen goodbye

Inom två timmar åker min moder & fader till vårat kära landställe på Åland. Och stannar där 3 veckor(! inom parangtes för julias skull, och för min egen, kunde ju bara inte utelämna den helt och hållet) Det är inte förska gången som de åker dit i 3 veckor förstås. Men det är första gången som de lämnar mig home alone totally alltså, eftersom min bror som annars brukar finnas hemma med ett vakande öga på mig.. inte finns här nu. Han är inte död alltså, han bara drog till Grekland a time ago och kommer inte hem for a whileeee.

Första kvällen i mitt tomma palats ska fördrivas... hos grannen. Det är så att jag har blivit bjuden av Ida att dra några vattenpips bloss där med henne + några. Kunde ju bara inte tacka nej, mysigaste i världen att sitta ett gäng i filtar på någons altan med skicka runt pipan. Snacka en massa om allt genom tiderna och klia sönder myggbett. Men innan det ska jag hjälpa mamma att packa allt inför deras semester. Man vill ju inte att de ska missa båten, hehe. 




Ida & jag long time ago. Kunde inte börja tidigare, tror det är mars här typ.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha! För min skull, awww.

2009-07-06 @ 14:39:29
URL: http://livetsomestet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0