Tror jag har vaknat nu.

Hejsan alla monsterdiggare!
Okej, det där är bara roligt om man vet vilka trazan och banarne är och det tror inte jag att så många vet jag och orkar inte heller förklara.
Jag vet inte vart jag hållit hus den senaste månaden men som ni kanske märkt inte på bloggen iaf. 
Men har nog vaknat till liv nu.

Inte för att jag tror ni är jääättte intresserade måste jag ändå skriva vad som hänt i mitt liv den senaste tiden för att påminna mej själv lite.
Idag är det bara 3 DAGAR KVAAAAR TILLS JAG FÅR SOMMARLOV på riktigt, synd bara att det är typ 2-3 veckor kvar innan man måste sätta sig i skolbänken igen men det behöver vi inte tänka på, jag har skickat efter comviq nu så folk kan kontakta mig utan att bli rånade, nästa vecka ska jag också åka insane på gröna lund ska bli sjukt kul, hela mina ben och vrister är sönderbitna av alla kära små myggor jag träffat på under kvällspromenaderna och vistelserna på torö OCH jag har varit på vääärldens mysigaste Gotlands trip med mina goa vänner julia, signe, berra och jessica. Det var sjuukt kul och bara sådär bääääst. (ska faktiskt försöka uppdatera med lite bilder när jag inte står vid jobbdatorn).

Nu måste jag packa upp lådor och stämpla påsar. Pussssssssssssssssshej!


Kommentarer
Postat av: Julia

Jadu Johanna, du vet vad man säger om personer som blir bitna mycket av myggor..?

2009-07-31 @ 09:53:43
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0