Konsekvenser..

.. av att tälta. Jag somnade vid tolv igår natt. Vaknade vid 11 idag, kollade på klockan. Gick på toa. Gick och la mig igen. Vaknade igen för en timma sen. Jag har sovit i 20 timmar.. minus en 2 minuter till toa besök. Det är en anledning till att jag inte tältar. Man sover så dåligt, så man tar igen det när man kommer hem. Vad gör man mer när man kommer hem.. Jo man upptäcker alla fästingar som sitter här och var. Hittat en idag, och den satt granne med mitt skrev! Farliga grejer alltså. Sen orkar man inte packa upp väskan direkt när man kommer hem. Hade ju inte planerat att sova i ett dygn liksom, så nu luktar det blöt handduk i min hall. I väskan luktar det mer mosade vindruvor än blöt handduk. Utöver alla dessa härligheter så har man, träningsvärk? Det känns som det ialf, i hela kroppen. Vi snackar ont i axlar, ryggen, rumpan, låren, vadera. Sovit så mysigt på marken så man har ju så jävla ont all over. Nej, tälta är inte att rekomendera.

Vad ska man göra denna morgon då? Käka frukost kanske man ska ta och göra. Träna lite, lyssna på musik lite. Innan grannen går och lägger sig. Sen ska jag pröva att gå och lägga mig.. om jag sovit så länge kan jag jju sova lite till. Tråkigt att vara uppe på nätterna. Ensamt. Gud vad hungrig jag är.. står inte ut längre. Nej nu måste jag slita mig från datan. Innan den blir till en grillad kyckling. Åhhh, kycklingggg


Glad och pigg när vi kasta loss åtmistonde, sen gick det sakta utför..


Kommentarer
Postat av: Julia

Köp inte kyckling av Borka på coop bara! Jag har hört mardrömshistorier om den kycklingen.

2009-07-17 @ 21:26:26
URL: http://enjulia.blogg.se/
Postat av: Julia

Och haha, tälta äger ju! Teoretiskt sett. Det låter ju väldigt mysigt att prata om, i alla fall.

2009-07-17 @ 21:28:17
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0