Jag lever fortfarande. Det är bara det att det inte märks nuförtiden. Heh.

Jag har varit mycket busy faktiskt. Jobbat och sjungit och repat och haft en spelning och fyllt år och träffat alla igen efter mycket lång tid. Katja också! Woho! Alltså. Very busy woman. Har shoppat för första gången på typ 2 månader och handlat för alldeles för mycket som vanligt.. Suck.

Är i forna hemstaden Nyköping och drar imorgon till Emmaboda med Katja och några av hennes manliga vänner. Det ska bli helt galet roligt! Det var först när jag och Katja satt och lyssnade på alla artister och schemalade vilka vi absolut vi ville se som jag faktiskt fattade att det här händer. Imorgon DRAR jag! Helt galet ju! Träffade Katja för första gången på 5 år för sisådär 4 veckor sen och bestämde att vi skulle åka två dagar senare. 

Vi bara klickade. Igen. Som vanligt när vi ses. Det är härligt.

Jag älskar mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0