ja, jag lever borka

Film mys med Ida & Emil igår och ikväll. Eller inte så mycket mys kanske , bara thrillers/skräck/rysare hära. Försökte sätta på gamla hederliga Freaky Friday men Ida stoppade mig. Det blev the grudge istället.. jag har underskattat de filmerna, japanska filmer dödar! Fast det hade inte varit samma sak utan vårat HB System. Nu måste jag färga håret blont igen föresten. Har inte vågat se mig själv i någon spegel på hela dan, får en känsla av att det inte kommer vara mitt ansikte under det svarta håret. Så om ni träffat mig idag så kom ihåg det, ifall jag såg ut som en antilop. Nä nu rullar House of Blood i dvdn. Ska avrunda, stänga av datorn och dra upp fötterna från golvet. Sen är jag back in action.

Fotade Ida & Emil lite snabbt när vi var hos henne igår och hämtade filmerna.
Här har ni några schysta. I think.




Grattis till era 3 månader ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0