It's raining men

Jag måste säga att jag undrar hur jag hamnat i denhär sitsen. Antagligen vore det bäst om jag bara satte mig själv i celibat och på vatten och bröd, slutade borsta håret och raka mig under armarna och bara liksom. Avancerade ned några nivåer.

Jag tror att jag ska börja med att hämta ut mina nya glasögon, och sen, för resten av livet, inte prata om något annat än Harry Potter. Wish me luck!

Och förlåt också. Jag har varit ganska dum. Jag antar att det är så det går när man låtsas som att det inte finns nåt i morgon och inga konsekvenser. För det är så jag har blivit. Dum i huvudet. Nu kanske ni som inte gjort det innan kan förstå mig - i alla fall lite. Puss!

Kommentarer
Postat av: Louie

Julia vad har du gjort nuuu?



Har du skaffat glasögon? :)

2009-07-17 @ 08:20:59
Postat av: Julia

Julia har inte gjort något förutom sitt vanliga, vilket säger en hel del. Och ja, nu jävlar ska betygen höjas!

2009-07-17 @ 15:03:15
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0