I'd appreciate your input

Seriöst. Jag sitter och lyssnar på en av Borkas playlists på Spotify. I tio minuter har jag lyssnat på techno, vilken nu har slagit över till The Bad Touch, och jag kan nog dra en slutsats. 

Den kvinnan är bortom all räddning.


Jag saknar dig Emma Bork.


Förresten, så tror jag att jag kan dra en och annan slutsats angående mitt eget liv när jag lyssnar på en låt som handlar om att I want you covered like my Waffle House hashbrowns och helt plötsligt sitter och tänker "det är så det ska vara!".

Jag tror att jag har fått en ganska skruvad syn på detdär med förhållandet mellan man och kvinna.

Kommentarer
Postat av: Borkkkkkkkoals

haha asså nu får du det att låta som att jag lyssnar på techno. det göjainte. JAG HAR ASBRA MUSIKSMAK oooooookej

saknar dig med imorgon ska vi daska varandra med handdukar

2009-07-24 @ 23:53:33
URL: http://livetsomestet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0