Dålig fantasi, riktigt dålig fantasi.

En artist som verkligen imponerade på mig förut genom att göra sin egna musik och stil trots att ha vunnit Idol har verkligen gjort mig besviken. Han är inte en förebild eller favoriten i skivsamlingen men han är väldigt duktig och musikalisk.

Jag har inte kunnat undvika hans musik när han spelas konstant hemma i köket av min mor. Han har kommit ut med 3 skivor (vi har alla om ni undrar), den första var skön han var fortfarande ny och syntes inte till så mycket, den andra var sådär men fortfarande ganska okej, den tredje kunde varit bra om han inte tagit efter en annan väldigt känd artists hitlåts melodi i mer än 2/3 av första låten på skivan. Inte okej! Varför bytte han bara inte ut några få och små ackord som skulle gjort låten helt okej (den med)?
Jag vet att det nästan är helt omöjligt att göra något nytt nu för tiden men nu gick det iaf över min gräns.

Daniel Lindström/ Deep Inside - Leona Lewis/ Bleeding love.


 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0