blogg snack hit och dit

Godmorgon världen. Här sitter man då och bloggar denna molniga juli morgon. Eller i ösmo är det ialf molnigt. Har ju som tidigare sagt vänt på dygnet ganska hårt, så egentligen är det inte "morgon" för mig utan mer eftermiddag då jag gick upp 22 igår kväll. Eftersom alla andra normala människor går och lägger sig då, (inte borka förstås) så har jag fått sysselsätta mig själv med mig själv. Ehhh, jag har fått leka ensam alltså.. ehhe, ja. Skitsamma. Jag har ialf hunnit med att sms med Borka då hon inte är riktigt fullt normal utan också varit vaken inpå natten, spelat The Sims 1. fan vad kul det var föresten, längesen. Tränat styrka, yes nu ska ni få se på muskler. Ätit, de hinner man alltid. Tränat lite mera, det var ganska kul ju. Ätit lite mera, man blev ju hungrig.. en snabb dusch alldeles nyss och emellan alla dessa grejer har jag väl kollat runt i alla människors bloggar. Stilrobin.com är en ny favorit som BlondinBella tipsade om häromdagen. Jag fastna direkt. Människan är ju snyggaste jag sett. Bisexuell dock, men då får man kämpa hårdare bara! hehe Men ialf. Eftersom han sovit hela natten och bara hunnit ladda upp två inlägg medan jag varit uppe hela tiden så roade jag mig med att läsa lite ur hans kategori "Hud & hårvård"  Och då kom jag till det här inlägget, läs följande innan du startar videon.

Testade att vaxa mig själv
Nu har jag vaxat mina armhålor och det var inte alls så farligt som jag förberedde mig på, men det svider rätt mycket såhär efteråt. Det säg ju att ska man vara fin så får man lida, haha! Här är en video som bevisar min dumhet.

Jag snabbade på videon litegrann eftersom jag bara pratade en massa strunt i början för att lugna mig själv, men jag la på den sista delen ytterligare en gång fast i slowmotion. När jag skulle köpa vaxet fick jag reda på att stripsen från Veet for men har slutat tillverkats, det finns bara hårborttagningsmedel kvar. Idiotiskt va?! De måste ju utöka sortimentet och inte ta bort de lilla som finns för oss män. Idag fick jag köpa det jag skulle ha från tjejavdelningen.


Medan alla normala människor låg och sov i sina sängar denna morgon.
Satt jag framför datan och höll på att kissa på mig. Åh va det var skoj

Kommentarer
Postat av: bork

HAHAHAHA

2009-07-20 @ 14:06:29
Postat av: Julia

Gud...



Jag är mållös, jag blir så glad att det finns såna människor!

2009-07-23 @ 16:00:28
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0