Bara jag som njuter av vädret?

Idag står jag i butiken och hänger, neej jobbar. Jag har saknat Tiny, det är så mysigt här.
Jag ska stå här på jobbet til 18 ikväll, vädret är dåligt eller mindre bra (tror att det är bra med lite regn med tanke på min grisrosa rumpa som stektes onödigt länge igår på ringvägen.) och jag har hela kvällen uppbokad av mer eller mindre roliga saker, som att färga håret på min moster, faster och mamma. 
De nöjer sig inte heller med bara färgning utan ska slingas också. heh, nej men det blir spännande. 

Trots detta tror jag att dagen kan bli riktigt lyckad och den där greys boxen min vän skrev om kommer inte att bli sedd inatt utan med mig imorgon kväll! heh!

pussssss!








Kommentarer
Postat av: Lina

du gör som vanligt men du ändrar height på båda ställerna till 25 ;D sen är de klart ;D

2009-07-01 @ 17:45:27
URL: http://lhoglund.blogg.se/
Postat av: Julia

DUUUUUUUUUU ska slinga mig Johanna!

2009-07-02 @ 01:54:07
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0