hejsan hoppsan fallerallera

Idag har vi haft mysik och sen sånglektion och sen så har jag fotat Johanna. Ha. Roligt. Vi tänkte inte på att det var skitkallt och att vi kanske skulle haft en plan vart vi skulle åså. Aja iaf på musiken så spelade jag tillsammans med Jullebulle (julbulle nästan, det är snart jul) och Patrik. Det var roli. Vi ska ju egentligen spela Stuck in a moment bara men sen satt vi och chillade och började spela With or without you och det var mysigt.
Sen hade jag iallafall sånglektion. Linda. Grillar. Mig. Avistaövningen gick väl bra och sen så gick det dåligt och jag tycker ointe om sånglektioner.
Fly me to the moon har jag i läxa. Nice.
Åt världens äckligaste "calzone" på 7eleven också fyfan jag varnar er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0