zoomba jeah soooomba roouh

lagom mysig i huvudet som juloia brukar säga. det är trevligt det. jag b ehöver göra en macka till känner jag. fylla ut magsäcken lite. röra om i grytan. sen ska jag sova i min egen säng för en gång skull. när mamma och papap är borta dansar råttorna på bordet. eller sover i deras säng då. aja. det tog en jävlans tid att logga in här må akjg säga. för vadå, det här onödiga värdelösa inlägget liksom. hurni estetvänner inom denna blogg. eller julia då, varför ska du ha så komplicerade msn namn och till råga på det lösenordet! fick kämpa ett tag dära. men här är jag nu! ingenting är omöjligt som sagt. en macka är inte heller speciellt omäjlig. ganska gott faktiskt. jag åsg alem al fakir på tv idag johanan försetsten. lotta på liseberg vare repris. han var söt. alla bar regnrockar, kamera skuggorna syntes över folket och jag svettades på crossen. sen kom malek hem från tunisien och vi bakade loss i lokalen och nu sitter jag här och ordbajsar som aldrig förr. mys. nä nu blire hejdå. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0