video killed the radio star

Det svider på mitt huvud. Aj. Menmen, fin i håret blir man ialf.
Ikväll drar jag över till grannen på kräftskiva. Det är hennes föräldrars nära & kära som kommer över. Självklart blev man bjuden *blinkblink. Så det blir väl lite suga kräftjuice (lät inte okej) och dricka några glas vin också.¨Resten av blogg gänget ska ju på en annan kräftskiva med alla mina bästisar och supa sig fulla och ramla nerför något stup och skrika, KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM IGEEEEEEEEEEEEEN LEEEEEEEENA! Några mysiga sms kommer det nog att ramla in i mobilen från damerna. Eller gud förbjude, är det jag som tvåhands smsar, dansar på borden och nyper Idas morbror i rumpan. 2 glas går väl ner. Sen får det räcka. Måste komma ihåg att det kommer att vara barn närvarande också. Så förutom mat och dricka så kommer det väl bli lite gulligull med de yngsta, smita iväg på gachpauser, kanske att kubbspel dyker upp, och en massa tvätta bort kräftlukten från händerna.
Det ser väl ut att bli min kväll då, imorgon eller nästa vecka när gänget återhämtat sig får vi säkert läsa om deras kväll. Nä nublire hejdå. hejdå


Kommentarer
Postat av: Julia

"Eller gud förbjude, är det jag som tvåhands smsar, dansar på borden och nyper Idas morbror i rumpan."



Alltså jag dör Finnen! Och jag är ledsen att det inte blev några roliga sms eller blogginlägg, jag ägnade halva kvällen med mobilen borttappad, och sen när jag återfann den i min BH hade den nästan inga batterier kvar. Fail!

2009-08-23 @ 18:28:46
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0