Sensommar

Kan tyckas att det är lite konstigt att längta till skolan och hösten. Jag tycker att det ska bli mysigt med höstkappor och nya jeans, koftor och lite senare.. långkalsonger! Det bästa som finns är väl ändå långkalsonger? Mysigt och varmt och alldeles underbart!

Sen sommar/tidig höst när sommaren hänger kvar lite i luften. När man fortfarande kan dra iväg och grilla någonstans, (för att det händer så ofta). Hörrni estetvänner vi har en grill kvar från valborg här. Dags för användning?

Men grejen är den att efter hösten kommer slaskvintern. Den hemska slaskvintern!! En riktig ordentlg vinter skulle inte vara helt fel. En som börjar smyga sig på i slutet av november och håller till mitten av februari. Då den bara hux flux försvinner så man inte behöver ha gummistövlar i 2 månader.. Det skulle ju kanske vara bra.

Men nu är det sommar. Mindre än en vecka kvar på sommarlovet och varmt till och från. Det är härligt!

Dessutom så är det inte långt kvar till septeber ooch Håkan!


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag såg att någon hade uppdaterat och skulle kolla vem, så hade denna någon glömt ändra kategori, så såg jag meningen "Det bästa som finns är väl ändå långkalsonger?" och då visste jag plötsligt...

2009-08-12 @ 22:46:20
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0