nananana

För alla er därute som inte fattade ett skit om mitt andra inlägg häromdagen. Ta't luuuuuuuuuuuuuuuungt. Det gjorde ju inte jag heller! Och det måste ju ändå kännas skönt? att liksom veta att man inte är ensam där ute. Bloggkamrater, ser ni hur jag tänker på alla våra läsare. Tycker jag ska få lite mera cred för mina strån till stacken. Heeee.
Färdig packat och allt, + kläder har jag med mig också. (Don't worry falun) Först blir det massa snor, avföring, mat över hela matsalen förutom i barnens munnar och svordomar som jävla bajskorv i 8h sen klockan 15.30 har jag officielt helg och kommer fira det med en massa tåg och buss resor. (det var mig då en lång mening) Nä nu blir det en rutin check i väskan ifall jag glömt näsdukar (nödtoapapper i snyggare förbackning bara) För jag är då inte snuvig. Och typ tops. Det är en jävlans bra uppfinning. Nej, nu blev det bråttom. Vart tog alla minutrar vägen? Äh, allt för er kära läsare.  / Eran trogne Emma


 


På en annan resa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0