Myten om ointelligenta esteter har ingenting med oss att göra.

Ett gammalt blogginlägg ur min egna blogg (och ja, när jag har tråkigt läser jag min egen blogg. Det finns liksom ingen annan som är riktigt så fulländad och perfekt, rolig och intelligent, så man taget vad man haver) påminde mig om denna härliga scen, som utspelade sig någon gång i vintras när jag och Louisa skulle införskaffa kaloririk föda i kafeterian.

Louisa, artigt till da lady i kafeterian: En Daim och en Mars, tack.
Julia, road: Hehe. Jag tänkte precis "Oh, båda är planeter"!
Louisa, också road: Okeeej
Julia, belåtet: Sen tänkte jag "Nej just det, Mars är en stjärna"

Jag minns att det stod naturare bakom oss i kön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0