KAN DU DIGGA DET ÄR LOCOMOOOOOOOOTION

Ännu en arbetsdag under den galna hänsynslösa svenska solen avklarad. Idag har målningen brutits av lite andra stimulerande aktiviteter, som mockning (du gillade MMSet va Borka?), promenad med en halt häst som trodde att alla föremål i naturen hade en konspiration mot honom (jag har kommit på mig själv med att tänka oftare på Iton som "paranoid hästjäkel" än "Iton". Är det bra?) och så sist och farligast, agerat lite ridlärare för nybörjarbarnen (som är en meter långa, jag skojar inte!).

Det hela gick otroligt bra, vilket det ofta gör när man förklarar för någon hur den ska göra och den säger "NEJ! Jag vill inte!"

Jag har nu i vilket fall kommit hem hel, kunnat konstatera att jag fått mera bränna under mitt jobb i stallet än jag fick under en veckas vistelse i Spanien, och ligger nu med målarfärgsfläckar på hela kroppen som torkar in mer och mer för varje minut och denyar att jag borde gå och duscha.
 
Och lyssnar på Locomotion.
Som jag kan digga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0