If you got the money, I think it would be funny ah ah oooh

Klockan är 23.07 och jag borde sova. Imorgon är det skola och till imorgon skulle jag gjort en novellanalys som jag inte gjort såklart, förvånad. verkligen.

Jag hoppades på att jag skulle hittat mina vänner här vid la burk ikväll men istället blev det att kika in på bloggen och läsa om mina kära istället. Och jag kan inte annat än småle och skratta lite när man upptäcker att en utav dem varit inne och bloggat när den varit i sitt bästa tillstånd, sånt gör mig så glad. 

Neeej, nu är det dax att börja tagga till eftersom jag inte är taggad över huvudtaget. Jag har lovat mig själv att jag ska komma utvilad och pigg till första skoldagen som förövrigt kommer bli asbra, Känner det på mig.
För att förverkliga detta måste jag alltså sova nu. Godnatt!   
 
      


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vilket mysigt blogginlägg!

2009-08-18 @ 12:56:31
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0