I love min nya lila ipod.

Jag tror att alla har fått nog av mitt tjatande om min "nya, fina, lila ipod" meeeeen det skadar inte att skriva det en gång till.

Vi lever faktiskt även om det inte märks, alltså vi som egentligen ska uppdatera oss på den här bloggen men som inte så ofta gör det. Eller jag är nog sämst på att göra det av oss alla så jag ska verkligen inte säga nått. Jag verkar iaf vara den sista utav oss som sitter uppe och låtsas som om att det inte är måndag imorgon, alltså skola och det tänker jag fortsätta med en liten stund till.

Annars ska jessica försöka hjälpa mej att komma igång med mitt nya liv, som förövrigt skulle ha börjat innan sommarlovet men som har skjutits upp lite. Jag ska upp i morgonbitti och Powerwalka som man kallar det om man är 40+ eller heter Johanna. Jag är faktiskt taggad.
Det känns som om jag är på gång nu, det känns liksom rätt. hehe

Juste, jag och mina kära vänner (tyvärr inte dom på bloggen men några andra) ska boka en utomlandsresa, kanske imorrn vem vet. ÅÅÅHH jag dör vad kul!

puss & godnatt.


Kommentarer
Postat av: Julia

"Powerwalka som man kallar det om man är 40+ eller heter Johanna"



Haha du är så söt

2009-08-31 @ 18:43:04
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0