Hög hjärnaktivitet även när jag sover (såsom när jag är vaken alltså)

Jag sprang in i en kyrka för att söka skydd, satt där med Maleks mamma och gömde mig, sen beslutade jag mig själv för att ge mig. Vit flagg.
Jag gick ut på trappen till den stora kyrkan, det var stentrappa och kväll, och där står han som jag gömt mig för hela drömmen. Sirius Black. Men jag skulle bara berätta för honom att han var min gudfar så han inte behövde döda mig längre. Så jag sa nåt i den stilen, om att han var min gudfar och att vi egentligen inte behövde hata varandra.
Då pussade han mig på kinden och sen så la han armen runt mig och sen så väcktes jag av att
Mimmi plingade på dörren för att lämna tillbaka mitt busskort som jag glömde där igår..


Kommentarer
Postat av: Louie

Harry Potter sommar? hehe

2009-08-13 @ 18:04:50
Postat av: Julia

Ska jag analysera detta Emma?

2009-08-14 @ 16:36:52
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0