Hello, is there anybody out there!

Imorgon är det min sista jobbdag, gud vad skönt att det är över. Sista veckan var på tok för seg. Så eftersom skolan börjar på Tisdag (hjälp) måste jag röja i helgen! Final days lixom. Vem är med mig? Hör jag någon där ute? Eller har jag var isolerad alldeles för länge så det bara är mina kompisar i huvudet som jag hör ropar.. Juste mammy & pappy är i Grekland. Någon som är på att köra ngt mys at this place. Vi har fått en ny ringklocka. Den är vit halvrund typ och oanvänd. Någon kan väl komma förbi bara för att ringa på ens. Vore trevligt för den. Och nya möblerna från Coppisch står där på altanen och ser ledsna ut. Eller mer sårande typ. För att det bara är jag och söstra mi som gnuggad rumpan mot dem. De behöver också lite sällskap. Nu tänker ni, Aa det där är emma mikiasson. Hon är en trevlig typ. Hon uppskattar eran tanke, men hon behöver mer än era tankar. Så plinga på hennes dörr och sitt i hennes möbler. Ni vet ju adressen. broadway 5th street mittemot Oprah.

Kom och tjyss mig!

Kommentarer
Postat av: Louie

korvkväll på emmas altan på lördag? JA!

2009-08-14 @ 12:48:04
Postat av: Anonym

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag kommmmmmmmmmmmerrrrrrrrrrrr po soooooooooondaaaaaaaaaaa :D

2009-08-14 @ 15:57:54
Postat av: Julia

jag kommer mesamma.

2009-08-14 @ 16:56:51
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0