Hej, tjo och klackarna i taket.

Tjaa!
Gårdagen var mys. Slappa hela dagen hemma i min säng med min dator var nog det skönast jag gjort på väldigt länge. Sen drog vi vidare till torö på kräft- (räk)skiva där vi faktiskt fick lite användning av våran sång-/spellista som vi alla men framförallt Julia uppoffrat mycket tid på.
Notpapprerna vet jag inte riktigt vart dom försvann någonstans men vem behöver sånt onödigt, här kör vi eller rättare sagt dem på inspiration och improvisering. "BÄÄÄÄÄÄÄÄÄ" säger det någon nått kanske?  

Idag är jag lite tröttare bara och ska sysselsätta mig med storstädning av mitt rum och packa väskan för att åka till Mamma. Där hoppas jag hitta mina gamla skolgrejer som matte och svenska böcker samt min miniräknare, för om jag inte gör det kommer min lön som jag får på Måndag eller Tisdag gå åt till att ersätta skolans alla böcker jag slarvat bort och det vill jag inte göra.


Nuuuu ska städas. puss!
   

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag sörjer att vi inte använde notpapprena, men när vi väl hade hittat dom kunde jag inte läsa dom...



Nästa gång spelar vi in ett band med en röst som säger ackorden.

2009-08-23 @ 18:26:24
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0