He really wanted her to stay

Alltså hej. Jag sitter här framför datorn och Spotifyar låtar som vi kanske eventuellt skulle tänkas spela på vår ScMu-hemlis-föreställning som ska gå i gasen tidigt nästa termin. Det går rätt så bra faktiskt. Hittar många bra. Inteee det svåraste ämnet att söka på vaaaaa? Hehe nej.
För övrigt så går vi i skolan och vi leker runt och sjunger och tänka sig så jobbar vi faktiskt en del på lektionerna NUFRTIDN. Jag har liksom inga rester i matte, det säger en del om oss va? Min hypotes är att vi blivit förståndiga nästan-vuxna. Det känns lite skönt faktiskt, och det ska bli kul att läsa det här inlägget om typ två veckor när jag kommer sitta på läxbokshögar och försöka finna lite tid till fritid.
Och förresten har jag köpt en ipod och den är asmysig. DEN HAR SOLEEEEENS FÄÄÄÄRG. Heh.

Jag har ont i magen och ni mina kära vänner vet varför (nej nej problemet är inte åtgärdat än)
ajaaaaaaaaaa nu ska jag äta jättemycket choklad hejdå


Nuuu sssschkaaa jagg gåååååå

Kommentarer
Postat av: Julia

Du ser rolig ut på denhär bilden Emma

2009-08-29 @ 16:09:38
URL: http://enjulia.blogg.se/
Postat av: Johannna

But she couldn't wait to get away..

OOOOHHHH. and I was stuck in the middle.

2009-08-31 @ 17:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0